Неділя, 21.07.2019, 16:34

Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 35
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 »

Лист МОНмолодьспорт № 1/9-932 від 28.12.12 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

№ 1/9-932 від 28 грудня 2012 року

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту
Автономної Республіки Крим,
управління освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій,
інститути післядипломної педагогічної освіти

Методичні рекомендації до проведення
у загальноосвітніх навчальних закладах
Уроку пам’яті про трагічні події
березня 1943 року в м. Корюківці

Мої статті | Переглядів: 271 | Додав: dovgalivka | Дата: 03.02.2013 | Коментарі (0)

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1295 від 19 листопада 2012 року

Про форми, зміст і підготовку до проведення
у 2012/2013 навчальному році
державної підсумкової атестації учнів (вихованців)
системи загальної середньої освіти

Мої статті | Переглядів: 262 | Додав: dovgalivka | Дата: 03.02.2013 | Коментарі (0)

Процес становлення незалежної демократичної України з її прагненням стати повноправним членом європейської спільноти передбачає всебічне утвердження в суспільному та індивідуальному бутті цивілізованого життя на основі загальнолюдських цінностей та духовних, моральних і культурних засад життя українського народу. Тому мета сучасного освітнього процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ
Мої статті | Переглядів: 528 | Додав: dovgalivka | Дата: 03.02.2013 | Коментарі (0)

Презентуємо 10 найбільш резонансних подій 2011 року, що схвилювали школу та громадськість

Мої статті | Переглядів: 440 | Додав: dovgalivka | Дата: 10.02.2012 | Коментарі (0)

 Техніка запам'ятовування: методи запам'ятовування інформаціїЗавчання матеріалу відбувається нерівномірно: частина завченого матеріалу буде погано відтворюватися в пам'яті, але з новими повтореннями пригадування завченого покращиться.

Також завчавання відбувається стрибками, саме тому кілька повторень підряд не дають великого приросту в пригадуванні, але з подальшими повтореннями обсяг матеріалу, який вивчається різко збільшується. Це відбувається через те, що людина пригадує відразу невелику кількість інформації.

Мої статті | Переглядів: 1636 | Додав: dovgalivka | Дата: 26.01.2012 | Коментарі (0)

Давня мудрість говорить: Хто стоїть на місці, той відстає

Мої статті | Переглядів: 3381 | Додав: dovgalivka | Дата: 24.01.2012 | Коментарі (0)

Зараз уже важко уявити собі школу, в якій на столі директора не стояв би комп'ютер. Головним зараз є запитання - яка інформація має бути в нього закладена, а також те, як має бути організований інформаційний простір школи для того, щоб цю інформацію одержати

Мої статті | Переглядів: 429 | Додав: dovgalivka | Дата: 24.01.2012 | Коментарі (0)

Успадкована від СРСР система управління шкільною освітою залишається надміру керованою: міністерство - обласне управління освіти - районний відділ освіти - школа. Напрями фінансових потоків теж не змінились і досі відповідають розподілу коштів «згори донизу»: до школи доходить тільки те, що пройшло крізь сито бюджетів вищого рівня

Мої статті | Переглядів: 730 | Додав: dovgalivka | Дата: 24.01.2012 | Коментарі (0)

У західній теорії освітнього менеджменту рідко говорять про керівництво школою - частіше використовують термін "лідерство"

Мої статті | Переглядів: 636 | Додав: dovgalivka | Дата: 24.01.2012 | Коментарі (0)

Підбірка матеріалів надає допомогу вчителю під час багаточисленних перевірок у школі

Мої статті | Переглядів: 2333 | Додав: dovgalivka | Дата: 05.02.2011 | Коментарі (0)