Доля оволодіння вчителями ІКТ залежить від директорів шкіл і родичів учителів - 8 Грудня 2011 - Довгалівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Понеділок, 05.12.2016, 11:27

Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » 2011 » Грудень » 8 » Доля оволодіння вчителями ІКТ залежить від директорів шкіл і родичів учителів
18:15
Доля оволодіння вчителями ІКТ залежить від директорів шкіл і родичів учителів

З такими інноваційними пропозиціями погодились учасники нарад, що присвячені плануванню роботи Інститутів післядипломної педагогічної освіти на наступний рік

Профільне міністерство продовжує наради з ректорами інститутів післядипломної педагогічної освіти, що покликані поліпшити діяльність закладів у 2012 році.
За повідомленням міністерства, найбільшу дискусію серед учасників викликає питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі та подолання комп’ютерної безграмотності вчителів.
Учасники наради дійшли думки, що в регіонах комп’ютерна грамотність учителів залежить, насамперед, від директора навчального закладу.
"Той директор, який провів моніторинг ситуації, чітко поставив завдання щодо вирішення проблеми, знайшов резерви й можливості, що не потребують додаткового фінансування, зміг успішно вирішити проблему. А резервів для подолання комп’ютерної безграмотності було названо достатньо: навчання учитель – учитель; учень – учитель; університет – школа; діти, онуки учителя тощо, які вільно володіють комп’ютером і можуть допомогти", - ідеться в повідомленні прес-служби Міністерства освіти.
Учасники наради також зазначили, що найголовніша вимога до сучасного директора школи, як тест на відповідність своїй посаді – це володіння ІКТ, та підтримали необхідність внесення відповідних змін до нормативних документів, повідомили в Міносвіти.
Необхідно зазначити, що на початку тижня заступник міністра освіти Борис Жебровський, запевнив громадськість, що у 2011 році вдалось ліквідувати комп’ютерну неграмотність учителів.
Таку заяву, що викликала "здивування" вчителів шкіл, заступник міністра зробив під час зустрічі з чиновниками Європейської Комісії з питань освіти та культури.
Він зокрема зазначив: "На початок 2011 року лише 40 % учителів уміли користуватись комп’ютером. За попередньою інформацією, на кінець 2011 року 100 % учителів оволоділи комп’ютерними технологіями. Цей рік став роком ліквідації комп’ютерної неграмотності вчителів".
Про наявність у загальноосвітніх навчальних закладах необхідних технічних умов для організації процесу навчання вчителів у міністерстві не повідомили.
Нагадаємо, у відповідності з планами міністерства кожен учитель, незалежно від рівня своєї кваліфікації, до кінця цього року має орієнтуватися в інформаційному просторі, повинен уміти отримувати інформацію й оперувати нею, відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства.
З цією метою, у червні поточного року відомством були надані відповідні методичні рекомендації, що містили алгоритм навчання вчителів основам ІКТ і вимоги до рівня оволодіння вчителями комп’ютерною технікою.
Зокрема вчителі, які оволодіють навичками користувачів ПК, мають створювати текстові документи, таблиці, малюнки, діаграми, презентації; використовувати локальні мережі та бази даних; здійснювати анкетування, діагностування, тестування, а також розробляти власні електронні продукти (розробки уроків, демонстраційний матеріал) та поєднувати готові електронні продукти у своїй професійній діяльності.


Переглядів: 181 | Додав: dovgalivka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]